Anak Menangis Bila Tengok Emak Dah Boleh Bangun dan Buat Kerja

Rabu, Februari 22, 2017 Unknown 0 Comments





Emak ... Emak... Hati anak mana yang tidak tersentuh bilamana melihat emak mereka selalu tidak sihat...Segalanya untukmu emak...

Kaki emak tidak kebas lagi
Emak makin sihat dan ceria
Diabetis emak dari 18 turun ke 9.1
Emak dah boleh bangun dan buat kerja

Gembiranya hati seorang anak, sehingga mengalir air mata melihat emak semakin sihat 

Syukur ALHAMDULILLAH.... berikthiar dengan VIVIX, harga bukan lagi ukuran 


Saya menangis tengok emak, menangis sebab tak tau nak cakap apa, bila tengok emak dah boleh buat kerja dan berjalan ...

Kalau tidak sebelum nie mak asyik mengadu sakit badan, sakit kepala dan kebas kaki....

Jangan biarkan ibu anda juga begini, berikthiar la segera dengan vivix...
InsyaAllah vivix dapat membantu, inginkan info lebih lanjut hubungi talian ini ...

Mie : 010.3694948

0 ulasan:

Suami Isteri Mahu Sihat, Buat Pilihan Tidak Bergantung Dengan Steroid Sahaja

Jumaat, Februari 17, 2017 Unknown 0 Comments





Testimoni berikthiar dengan VIVIX


Selain steroid untuk melawan penyakit kami, kami memilih VIVIX untuk sembuh dari penyakit kami 

Suami saya mengalami Slipdisc sehingga tidak boleh bangun 
dan saya pula diserang Bell Palsy secara tiba-tiba





Di dalam entry sebelum nie juga Mie ada menceritakan lebih lanjut mengenai Slipdisc, ketahui lebih lanjut mengenainya, dan bagaimana ia boleh dirawat 

Vivix juga mampu merawat Bell Palsy yang telah dihidapi selama berpuluh tahun, bagaimana?? ikuti lebih lanjut di sini 


Jika vivix pilihan anda, hubungi segera untuk info lanjut..... 
Mie : 010.3694948

0 ulasan:

Tanda² Paru² Berair, Jangan Ambil Mudah

Isnin, Februari 13, 2017 Unknown 0 Comments

Salam semua, hari nak syer sikit Info sihat dengan semua ok..
.
apa tu paru-paru berair, betul ka paru2 berair nie berpunya daripada mandi malam???
.
Sebenarnya tak dak kaitan pun dengan mandi malam
.
Paru2 berair nie terjadi bila mana "alveoli" dipenuhi dengan air, haaaa apa dia plak la alveoli nie kan, alveoli adalah kantung dalam paru-paru yang membenarkan oksigen & karbon monoksida untuk bergerak dalam peredaran darah & paru-paru ....
.
Bagaimana ia terjadi???  Ia berpunca daripada jangkitan bakteria, virus dll...
.
Pesakit selalunya akan sukar bernafas dan pernafasan terganggu...
.
Haaaa jom tengok plak apa tanda-tanda bila kena paru2 berair nie, jangan ambik mudah tau
1. Kena batuk teruk
2. susah bernafas
3. demam
4. dengupan jantung laju
5. hilang selesa makan
6. rasa lemah badan
7. sakit dada

Untuk mengatasi masalah nie, pengambilan #vivix sangatlah digalakkan..

Macam mana vivix membantu, dalam vivix nie ada resveretrol, yang bertindak sebagai agen anti radang dan keradangan paru-paru dapat dibaik pulih ... dan ..... dalam vivix juga ada purple carrot yang bertindak sebagai antiviral dan antibakteria
nak berikthiar dengan #vivix.... wa mie ok 010.3694948
#twinpackvivixpromo
#pengedarshakleeperlis
#fungsivivix

0 ulasan:

Padah Amalkan VIVIX, Sendiri Tanggung Akibatnya..

Isnin, Februari 06, 2017 Unknown 0 Comments




Hai.. Selamat petang semua...

Makin kecoh sekarang nie, bercerita kesan dan padah amalkan vivix nie...

Jom tengok apa dah jadi dengan mereka nie







0 ulasan: