Cara Mudah Buat Duit Dari Rumah Bagi Seorang Suri Rumah

Rabu, September 07, 2016 Mie Normi 0 Comments



Assalammualaikum semua, salam sejahtera...





Mie nak sembang santai sikit dengan korang semua hari nie, topik agak menarik juga, tapi sebelum tu nak tau agak-agak korang yang tidak bekerja dan hanya berstatus suri rumah nie perlu ke tak fikir pasal perbelanjaan bulanan keluarga? Cukup ke pendapatan suami selama ni? 

Ramai yang mengeluh nilai duit sekarang semakin hari semakin kecik nilainya, jadi apa yang perlu korang buat nak tambah pendapatan keluarga dan pernah tak korang terfikir nak ada gaji walaupun berstatus "Suri Rumah". 

Kalau korang nak tau suri rumah juga boleh menjana pendapatan yang lumayan kalau nak dibandingkan dengan kita yang makan gaji ni ok.

Boleh je kalau suri rumah pun nak tambah pendapatan, tapi macam mana?? anak-anak sapa nak jaga?? Kalau Mie perniagaan online memang jadi pilihan utama sebabnya anak-anak boleh jaga sendiri, tapiiii...... mesti korang fikir pasal modal@risiko betul tak? 

Jadi hari nie Mie nak bantu korang macam nak tambah income dengan join perniagaan online, tapi sebelum tu korang WAJIB ada smartphone dan data internet. 

Kalau korang cukup syarat -syarat dekat atas tu,  korang boleh join saya dengan hanya isikan butiran diri disini  




0 ulasan: