Jerawat Kronik | Bagaimana merawatnya?

Rabu, Mei 11, 2016 Mie Normi 1 Comments




Rasa macam mimpi ngeri bila ada jerawat betul tak? Selalunya bila ada jerawat nie, kita akan rasa tiada keyakinan diri, malu nak dengan nak berdepan dengan orang, kena jaga pemakanan. Jadi jangan biarkan masalah jerawat nie menjadi punca utama kepada penampilan kita, jom kita atasi masalah nie. Entry kali nie Mie nak kongsi bagaimana vivix merawat jerawat yang kronik, tapi sebelum tu kita kenali dulu jenis-jenis jerawat ye.

3 jenis jerawat yang perlu anda ketahui  


1. Jerawat Ringan - bintik-bintik hitam dan jerawat kecil di bahagian muka
2. Jerawat Sederhana - banyak jeragat, bintik hitam & putih, serta keluar jerawat di badan
3. Jerawat Kronik - jerawat besar,sakit,parut kekal,termasuk jerawat di badan 

Punca-punca jerawat


1. Hormon ( ketika haid )
2. Kekotoran di muka
3. Alahan
4. Silap penjagaan ( set kosmetik / set rawatan kulit )
5. Kandungan toksin yang tinggi dalam badan

Bila kulit muka dipenuhi jerawat, biasanya kita akan cuba pelbagai jenis produk untuk membersihkan jerawat dan parut yang ade. Tetapi sejauh mana ianya berkesan? dan Kenapa dah cuba macam-macam produk tapi jerawat masih ada, parut tetap tak hilang.

Itu tandanya kita kena detox dulu tubuh badan kita. Kerana punca utama jerawat adalah kekotoran dan masalah keradangan tisu kulit muka. Jadi kita rawat dari dalam, jom kita tengok apa kata mereka yang telah berjaya merawat jerawat hanya dengan pengambilan vivix.


Testimoni #1






Testimoni #2





Bagaimana Vivix Boleh Membantu.??

Salah satu agen Detox yang paling berkesan adalah vivix kerana vivix mempunyai satu manfaat iaitu anti-radang yang sangat bagus selain manjadi sumber Vitamin A yg terbaik. Ia terdapat dalam Purple Carrot, salah satu bahan dalam kandungan vivix.

Selain itu, vivix membantu memperbaiki tisu-tisu kulit muka yang rosak dan juga melindungi sel-sel yang ada daripada rosak. Ia adalah tugas RESVERATROL yang kuat dengan anti-oksidan.

Sebagai agen DETOX terhebat, Vivix membantu membersihkan TOKSIN dalam badan yang juga menjadi punca kenapa jerawat sukar hilang di kulit muka.

Bila dalaman bersih, luaran juga akan bersih kerana sel-sel dan organ dalaman berfungsi dengan baik. Dengan mengamalkan vivix, secara tidak langsung ia dapat memperbaiki sel-sel dan organ dalaman kita yang lemah atau rosak. Jadi kita perlu merawat dari dalam ye.

Bakteria dan kotoran yang ade dekat luar yang melekat pada kulit muka, kita boleh cuci dengan pencuci muka, tetapi bakteri dan kotoran yang dah masuk dalam badan, macam mana kita nak cuci kan? Jadi, kita kena jugak la cuci bakteria dan kotoran yang ada dekat dalam tu. 

Ada juga yang kata, bila jerawat penuh di muka, itu tandanya darah kita kotor. Kalau darah kotor kena la cuci darah dulu kan, tak kan la nak tukar darah pulak, tak mungkin la kan. Jadi kita detox dengan vivix je.

Jadi apa tunggu lagi, dapatkan vivix untuk menyelesaikan masalah Jerawat Kronik anda. Untuk penjimatan harga hubungi talian yang tertera ok, Vivix pilihan yang tepat.




Pn.Mie 010.3694948



1 ulasan: