Awet Muda dengan hanya minum Vivix | Ketahui Bagaimana Vivix bertindak

Isnin, Mei 16, 2016 Mie Normi 2 Comments





Minum Vivix boleh jadi awet muda, betul ke? tetapi Bagaimana Vivix bertindak?? Ramai yang tak tahu hanya dengan amalkan vivix kita boleh jadi awet muda. Sebelum nie, apa yang kita tahu vivix nie penawar segala jenis penyakit seperti Diabetis, Sakit Jantung, Gout,Stroke Jerawat, KronikDarah Tinggi dll. Tetapi hari nie kita nak tau macam mana dengan hanya minum vivix boleh jadi awet muda.

Sudah menjadi kebiasaan bagi wanita jika mereka mementingkan kecantikan dan juga ingin sentiasa kelihatan Awet Muda. Tetapi penuaan ni adalah proses semulajadi yang semua orang akan mengalaminya, paling ketara apabila garis-garis halus mula muncul di wajah. Hati pun mula jadi tak keruan kan, akan tetapi kesan penuaan nie selalu dikaitkan dengan usia sahaja. Cuma amalan gaya hidup yang kurang sihat akan membuatkan seseorang itu lebih tua dari usianya. 


Faktor Penuaan & Bagaimana Vivix Bertindak?  



1. Kerosakan DNA yang menggangu fungsi sel dan panjang umur

  • Vivix akan bertindak untuk melindungi dan membaiki selular DNA dari serangan radikal bebas

2. Pengawalan genetik yang menyebabkan kemerosotan umur

  • Vivix bertindak mengaktifkan satu pengawalan genetik utama bagi melambatkan penuaan tahap selular

3. Pengeluaran tenaga dari sel-sel semakin menurun

  • Vivix bertindak menggalakkan pembentukkan baru mitokondria untuk meningkatkan tahap tenaga dalam sel

4. Penimbunan protein AGE yang mengganggu keutuhan sel dan panjang umur.

  • Vivix 10 kali lebih kuat dari resveraterol untuk melambatkan protein AGE

Bonus bagi wanita jika ada memuji begini "umur berapa adik? 35 dah saya nie, panggil akak je.... Yeke, nampak macam baru 25 tahun la...." Jadi apa lagi yang nak di tunggu, jom kita minum vivix 1 sudu setiap hari. 


Apa kata mereka?  


Testimoni -1





Testimoni - 2





Dapatkan vivix anda hari nie dengan cara berikut ;
============================================

Jika anda ingin membuat pembelian secara online 
menggunakan kad kredit/kad debit anda sendiri 
klik link di bawah :

E-SELL


pihak Shaklee akan membuat penghantaran terus ke 
rumah/pejabat anda
============================================


Inginkan pembelian secara Cash On Delivery (COD)
hubungi saya secara sms/whatsapp/telegram 

Pn. Mie 010.3694948


Pengedar Shaklee Kawasan Kangar/Arau/K.Perlis dan Simpang Empat
perkhidmatan penghantaran barang secara pos 
ke Semenanjung/ Sabah & Sarawak
 juga disediakan


============================================



2 ulasan:

  1. Jom amalkan vivix mulai sekarang.Nak awet muda kan,haruslah keluar bajet lebih sikit.Bukan sahaja awet muda malah bagus untuk kesihatan yang menyeluruh.

    BalasPadam
  2. Memang terbaik pengambilan vivix ni. Mida dari usia.? Siapa yang taknak kan....jadi jangan lewatkan vivix setiap hari.

    BalasPadam