Cara Beli Vivix Dengan Harga Murah

Jumaat, Disember 23, 2016 Unknown 0 Comments

Saya nak beli vivix sebotol kak, RM475 ye kak... xde diskaun ke??

Haaaa.... nak beli vivix harga dengan harga yang murah ye, ada caranya...

Hari nie Mie nak bagi tau macam mana nak beli vivix dengan harga murah

1. Daftar keahlian dengan hanya RM80, dan terus buat belian dengan harga ahli. Harga ahli memang terlajak murah

2. Pembelian Twin Pack Vivix
Ok dengan membuat pembelian 2 botol vivix, anda layak dapat FREE KEAHLIAN dan juga cash money lebih kurang RM23++

Dengan 2 cara nie sahaja anda layak buat belian vivix dengan harga yang murah. Banyak juga diskaun yang anda dapat tau, lebih kurang 5%-15% setiap kali buat belian

0 ulasan:

Vivix Kawasan Kangar Perlis

Jumaat, Disember 16, 2016 Unknown 0 Comments

Assalammualaikum....

Sesiapa yang tinggal di negeri Perlis, terutamanya kawasan Kangar dan anda memerlukan vivix shaklee, anda semua boleh cari saya ok

Macam mana nak hubungi saya???

Cara yang paling mudah nak cari saya adalah melalui WhatsApp / Telegram /sms di talian
010.3694948
Pn. Mie

Saya juga menyediakan perkhidmatan COD... InsyaAllah barang akan selamat sampai ke tangan ok

0 ulasan:

Harga Vivix Sangat Berbaloi

Rabu, Disember 14, 2016 Unknown 0 Comments



Sejak akhir-akhir nie ramai yang mesej bertanyakan harga vivix, nak bagi tau nie harga sebotol vivix 150ml hanyalah RM475 sahaja...

Harga nie sangat la setanding dengan kelebihan dan khasiat vivix tau...
sebelum nie Mie pernah tulis entry berkaitan kebaikan Vivix, jemput baca disini ye
Keistimewaan dan Kebaikan VIVIX


Jom kita tengok apa kata Pn.Sofea berkenaan dengan harga sebotol vivix nie, setelah beliau mencubanya sendiri...




Haaaa.... macam mana berbaloi tak harga vivix dengan hasilnya..
Pn Sofea yang dulunya mempunyai masalah period tidak konsisten, kini selesai dan bonus baginya bila mana vivix juga membantu dalam masalah kesuburan 

Jom beli vivix

Mie : 010.3694948

0 ulasan:

Bagaimana Nak Beli Vivix

Isnin, Disember 12, 2016 Unknown 0 Comments

Assalammualaikum...

Semua orang dah tahu pasal kebaikan dan kelebihan vivix shaklee nie kan, tapi masih ada yang tak tahu macam mana hendak dapatkan vivix nie



Untuk makluman semua vivix shaklee nie tak ada dijual di kedai jamu atau farmasi tau, haaa jadi macam mana nak beli kan??

Senang je, bagi sesiapa yang berada di Negeri Perlis terutama di kawasan Kangar, Arau, Jejawi, Kuala Perlis dan juga Padang Besar boleh terus hubungi saya untuk dapatkan stok vivix secara Cash On Delivery  (C.O.D)

Anda boleh hubungi saya Pn Mie/ suami En Zaki melalui :

WHATSAPP
TELEGRAM
SMS
CALL

di talian 010.3694948


atau melalui emel : 
mamanormimz@gmail.com




Bagi yang jauh jangan la risau, kerana perkhidmatan secara kurier juga disediakan, dan anda akan terima barang pada keesokkan hari jika membuat belian sebelum pukul 3 petang pada hari ini

Perkhidmatan Kurier yang digunakan adalah melalui :

POS LAJU
CITY LINK
GDEX

Bagi yang ingin membeli vivix secara online mengunakan kad kredit/ debit sendiri, anda boleh buat belian disini 


Bagi yang inginkan penjimatan lebih semasa membuat belian, anda sangat digalakkan mendaftar sebagai Ahli dan layak terima penjimatan harga semasa membuat belian sebanyak 5-15%
Semoga entry kali nie dapat membantu semua bagaimana cara mudah hendak membeli vivix ok... 

INGAT ye vivix tidak dijual di farmasi atau kedai jamu, berhati-hati ketika membuat belian ok


Pengedar Sah Shaklee Anda 
Normi / Zaki 
ID : 1068264
H/P : 010.3694948

0 ulasan:

Testimoni Vivix : Isi Tumbuh Cantik Selepas 2 Minggu

Jumaat, Disember 09, 2016 Unknown 0 Comments




Syukur Alhamdullilah dengan izin Allah jua, isi kaki pak cik nie tumbuh cantik je, ikuti kisah beliau setelah mengamalkan vivix selama 2 minggu 





Testimoni :



Pakcik ni kakinya luka kemudian terkena racun pula semasa meracun sawah. Kesannya luka merebak infection dan bernanah sehingga doktor terpaksa korek buang isi betis kakinya sedalam lebih kurang satu inci. Rujuk gambar kedua. 


Pakcik pulun minum Vivix 25/3/16,2botol dalam masa lebih kurang dua minggu, 
2sudu pagi, dua sudu malam. Syukur alhamdulillah, isi kakinya elok je naik dan penuh. Rujuk gambar ketiga. Doktor tak bekalkan sebarang ubat hanya dressing. Alhamdulillah beliau sgt berpuas hati dengan Vivix

0 ulasan:

Berpeluang Hamil dengan Mengamalkan Pengambilan Supplemen

Rabu, Disember 07, 2016 Unknown 0 Comments

Assalammualaikum...

Sihat ke semuanya??

Dah start cuti sekolah nie ramai yang ambik peluang bercuti, ada yang pergi makan angin dan ada juga yang ambik peluang balik kampung... Haaa sebab time cuti sekolah macam nie banyak la jemputan kenduri

Bagi yang dah ada anak seronok la kan, tapi yang dh lama kahwin dan belum dikurniakan cahaya mata nie memang jadi masalah la

Bila balik kg saja, mesti ada yang bertanya soalan- soalan macam nie

"belum ada isi lagi ka?? nak tunggu bila lagi"

" merancang ka?

Lagi jadi masalah bila mana, mak mertua tak sabar nak timang cucu, apa nak jawab tu kalau mertua cakap " mandul ke? "

Sebagai seorang wanita yang telah berkahwin, soalan-soalan macam nie memang sensitif la, jadi sebelum semua nie menjadi masalah besar antara kita, suami dan keluarga elok la kita berikthiar....

Hari nie Mie nak kongsi bagaimana hanya dengan mengamalkan supplemen sahaja dapat membantu wanita subur dan hamil ... dengan izin Allah  jua, Insha-Allah

Amalkan vivix dan vivix juga dapat membantu menangani maslah ini...Anda boleh baca lanjut disini http://www.normimz.com/2016/05/masalah-kesuburan-wanita-yang-perlu.html?m=1

0 ulasan:

Dekat Mana Nak beli VIVIX??

Isnin, Disember 05, 2016 Unknown 0 Comments

Macam goreng pisang panas dah vivix la nie, tapi macam mana nak beli vivix nie, susah ka senang??

Mie nak cerita, macam mana nak dapatkan vivix  nie... senang sangat la nak dapatkan stok vivix nie, pakej skali konsultasi percuma lagi tau..

Okey tak mau cerita banyak, yang pertama sekali kalau nak dapatkan vivix secara Cash On Delivery (COD) boleh terus hubungi Mie atau suami saya zaki, kami menyediakan perkhidmatan COD bagi kawasan berikut Kangar, Arau, Jejawi, Kuala Perlis dan juga Padang Besar

Bagi yang berada jauh dari kawasan-kawasan ini, anda juga boleh dapatkan stok vivix melalui perkhidmatan pos... Haaa jangan risau ok, penghantaran vivix akan sampai kerumah anda tidak kira dimana pun...

Satu lagi jika ingin dapatkan vivix secara belian online melalui debit/kredit kad anda boleh buat belian disini okey... Tak perlu risau kerana sistem ini adalah sistem yang sah daripada pihak shaklee sendiri

Ok dah jelas semuanya kan, haaa hanya 3 cara nie sahaja jika anda ingin membuat belian vivix dengan mudah, pantas dan selamat...

Jika inginkan vivix, boleh la hubungi saya ok...

Pn. Mie/ En.Zaki
010.3694948

0 ulasan:

Tingkatkan Sistem Imun secara semulajadi

Ahad, November 27, 2016 Unknown 0 Comments

Assalammualaikum semua ....

Selamat petang, masa cuti-cuti nie terfikir pulak 1 benda nie..

Kalau la Ada peluang BG supplement FREE dkt orang, memang NUTRIFERON la jadi pilihan utama...

Sebab????

Nak sangat semua orang sihat, dapat kurangkan bilangan pesakit dekat hospital ... Kalau nak tau Hospital sekarang Nie dah makin padat sangat dah tau, ibarat kata macam duduk rumah setinggan....

Klu xpercaya boleh try melawat tengok dekat hospital sekarang nie...

Kalau hampa semua nak tau, Nutriferon Nie memang bagus untuk kuatkan sistem imun sebabdalam nutriferon Nie ada interferon
.
APA plak tu interferon Nie???? haaaaaa

Interferon ni macam alarm tau dalam badan....

bila kita makan nutriferon, dia akan galakkan alarm (interferon) ni.

jadi bila alarm tu bagi isyarat, wehhh ada kuman la masuk dalam kau wahai sel, bersedia!

sel pun terbangun, dia akan aktifkan askar2 sekeliling dia dengan askar-askar sekali bertugas.

askar tu pun akan bunuh kuman2 yang ada.

nasib la ada interferon tolong kejut.

kalau takde dia, askar tak perasan mungkin ada kuman terlepas....

Macam tu la tugas interferon dalam badan kita nie, jadi sangat penting la nutirferon nie kan,

Jadi apa tunggu lagi sementara ada promosi nie elok la beli buat stok.

Mencegah lebih baik daripada merawat tau, semoga bermanfaat ilmu yang Mie kongsi hari nie

Nak dapatkan nutriferon boleh WhatsApp na 010.3694948

0 ulasan:

Jenis - Jenis Kanser Yang Anda Perlu Tahu

Jumaat, November 25, 2016 Unknown 0 Comments



Assalammualaikum ...

Sebut je pasal kanser, macam-macam bermain di fikiran betul tak? Jom hari nie Mie nak cerita beberapa jenis kanser yang kita perlu ambik tahu. Penyakit kanser ini akan menyerang lelaki atau perempuan 

Antara Jenis-jenis Kanser adalah : 

1. Kanser Ovari 
2. Kanser Payudara
3. Kanser Mulut
4. Kanser Usus
5. Kanser Paru-paru
6. Kanser Hati 
7. Kanser Prostat
8. Kanser Rahim 
9. Kanser Servik 
10. Kanser Tekak 
11. Kanser Darah/ Leukemia
12. Kanser Kalenjar Air Liur
13. Kanser Limpa
14. Kanser Hidung 
15. Kanser Tulang 
16. Kanser Kulit
17.Kanser Perut

Rawatan Kanser ini selalu akan dirawat dengan kaedah kimo, kaedah ini adalah bertujuan mematikan sel kanser, tetapi ada juga alternatif lain bagi mencegah/ merawat kanser ini dengan pengambilan supplemen dan supplemen yang dicadangkan adalah vivix

Bagaimana Vivix membantu pesakit kanser??


Vivix merupakan makanan tambahan yang mempunyai khasiat yang sangat tinggi dalam membantu memulihkan sel-sel yang rosak akibat serangan kanser. Kandungan bahan di dalam vivix terdiri daripada bahan yang dipercayai dapat membantu sel-sel yang terjejas ini untuk kembali pulih dan dapat berfingsi seperti sediakala. Secara tidak langsung akan menyekat dari sel-sel kanser untuk terus merebak.
Bagaimana vivix bertindak dalam membantu pesakit kanser siaht kembali?
Terdapat 4 cara atau mekanisma vivix bertindak. 

1. Membaiki dan melindungi sel DNA
2. Memberi kesan positif kepada pengawalan genetik.
3. Memberi tenaga kepada sel yang lemah. Sumber tenaga sel adalah daripada mitochondria.
4. Melambatkan pembentukan protin AGE (Advanced Glycation End Products)


Dengan cara ini vivix membantu pesakit kanser dalam melawan sel-sel kanser yang aktif di dalam badan 

Anda boleh hubungi saya di talian 010.3694849 untuk mendapatkan vivix sekarang.....
Ingin membuat belian vivix dengan penjimatan sehingga RM100?? Anda boleh mendaftar keahlian secara percuma sahaja

Hubungi saya segera untuk terma dan syarat

0 ulasan:

Bagaimana Leukemia (Kanser Darah) boleh terjadi dan dirawat

Rabu, November 16, 2016 Unknown 0 Comments






Assalammualaikum ...

Hari nie Mie tertarik nak berkongsi mengenai Leukemia( Kanser Darah), itu pun sebab baru saja ziarah anak sahabat yang terkena penyakit Kanser Darah nie. Mudah-mudahan kedua ibu bapanya tabah menghadapi ujian ini.

Disini Mie nak kongsi apa yang sebenarnya penyakit Kanser Darah nie atau lebih dikenali dengan penyakit Leukemia. Hasil rujukan dari sumber yang sahih iaitu web myhealth 

Ketahui lebih lanjut apakah itu leukemia, bagaimana ia terjadi, komplikasi yang terjadi dan apakah rawatan yang akan di lakukan kepada pesakit. Ingat ye tanda-tanda leukemia perlu juga anda ambil tahu.


Leukemia (Kanser Darah)


Apakah itu leukemia?

Leukemia adalah sejenis kanser darah yang terjadi dari sum-sum tulang. Sum-sum tulang adalah merupakan satu organ yang menghasilkan darah yang terdapat di dalam kesemua tulang dalam tubuh badan manusia. 

Sel-sel leukemia merupakan sel kanser yang luar biasa dan ia berupaya membiak dengan cepat serta hidup lebih lama bebanding sel-sel darah yang normal. 

Tahukah anda bahawa sel-sel leukemia ini mampu menghapuskan fungsi sum-sum tulang dan ia juga menghalang penghasilan sel-sel darah yang normal.

Leukemia ini terdiri dari pelbagai jenis dan anda juga perlu ketahui jenis leukemia yang dihadapi, ini adalah kerana cara rawatan dan peluang untuk sembuh adalah berbeza mengikut jenis
Terdapat 2 jenis leukemia yang utama iaitu :

1. “Acute Leukaemia” 
2. “Chronic Leukaemia”.

Kedua-dua jenis leukemia ini adalah berbeza dari segi kematangan dan kepantasan sel-sel kanser itu membiak dalam tubuh.

“Acute Leukaemia” adalah sel kanser yang kurang matang dan membiak dengan pantas jika hendak dibandingkan dengan “Chronic Leukaemia” yang terdiri daripada sel kanser yang matang dan membiak dengan perlahan.
Setiap jenis leukemia ini pula dibahagikan kepada dua bentuk utama bergantung kepada sel darah asal dimana leukemia ini mula terjadi iaitu dari jenis “myeloid” atau “lymphoid”. Dengan ini terdapat 4 kumpulan penyakit leukemia yang utama iaitu ;
·         Acute Lymphoblastic Leukaemia (ALL)
·         Chronic Lymphocytic Leukaemia (CLL)
·         Acute Myeloid Leukaemia (AML)
·         Chronic Myeloid Leukaemia (CML)

Apakah yang menyebabkan terjadinya leukemia?
Adalah diketahui bahawa leukemia boleh terjadi apabila berlaku kerosakan yang penting dalam bahan genetik sel itu. Kebiasaannya punca kerosakan itu tidak dapat dikenalpasti tetapi kesannya dapat dilihat dengan jelas menggunakan teknologi yang canggih.
Terdapat beberapa faktor yang boleh meningkatkan risiko seseorang itu mendapat penyakit leukemia. Contohnya;
·         Pendedahan kepada radiasi
·         Pendedahan kepada ubat “chemotherapy” pada masa yang lampau
·         Pendedahan kepada bahan kimia tertentu contohnya benzene
·         Dilahirkan dengan penyakit genetik tertentu

Tanda-Tanda Penyakit Leukemia
Tanda-tanda penyakit leukemia berpunca dari kegagalan sum-sum tulang menghasilkan sel-sel darah yang normal. 

1.  Keletihan (disebabkan kekurangan darah merah)
2. Lebam-lebam atau tanda-tanda pendarahan disebabkan kekurangan sel darah platelet 
3.  Demam yang berpanjangan. 
4.  Kekurangan selera makan 
5.  Turun berat badan yang ketara 
6.  Kesakitan dalam tulang dan sendi.

Komplikasi
Leukemia yang tidak dirawat akan menyebabkan pendarahan yang serius,  seperti pendarahan dalam otak atau jangkitan yang serius seperti jangkitan bakteria dan kulat. 
Disamping itu, kesesakan nafas dan kesakitan dada boleh juga berlaku akibat kekurangan sel darah merah. Kebiasaannya penyakit “Acute Leukaemia” yang tidak dirawat akan membawa maut dalam masa yang singkat.
Penyakit leukemia adalah tidak berjangkit dan tidak diwarisi.

Rawatan
Pada hari ini, penyakit leukemia dapat dirawat dengan baik sekiranya tindakan awal diambil. Rawatan pula adalah berbeza bergantung kepada jenis leukemia. Penyakit leukemia yang akut memerlukan rawatan “chemotherapy” yang intensif dan dalam kes-kes tertentu pemindahan sum-sum tulang. 

Tujuan rawatan adalah untuk menghapuskan sel-sel leukemia dan membenarkan sel-sel darah yang normal pulih kembali. Dalam kes-kes yang berisiko tinggi untuk berulang, rawatan pemindahan sum-sum tulang adalah disyorkan. Dengan rawatan moden, penyakit leukemia mampu disembuhkan.
Penyakit “Chronic Leukaemia” pula biasanya boleh dikawal dengan mengambil ubat. Contohnya penyakit “Chronic Myeloid Leukaemia” (CML) boleh dikawal dengan amat memuaskan dengan menggunakan sejenis ubat yang dinamakan “Tyrosine Kinase Inhibitor”. 

Kini, pesakit CML mampu hidup dengan normal tanpa apa-apa tanda penyakit untuk jangka masa yang amat lama. 

Hasil pemeriksaan jenis-jenis penyakit Leukemia dan juga pemeriksaan sum-sum tulang yang dijalankan seperti di bawah :
Normal

Acute Lymphoblastic Leukaemia
Acute Myeloid Leukaemia

Chronic Lymphocytic Leukaemia
Chronic Myeloid Leukaemia

Pemeriksaan sum sum tulang

Selain itu juga, Leukemia boleh juga dirawat dengan vivix dan nutriferon. Sel-sel kanser yang merebak di dalam badan dapat dikawal dan dirawat dengan pengambilan vivix dan nutriferon shaklee

Bagaimana Nutriferon boleh membantu??

Mengukuhkan Sistem Imun dalam masa 3 hari – Ianya adalah satu-satunya interferon semulajadi didunia. Kajian-kajian telah menunjukkan bahawa interferon ini mampu merangsang dan mempertingkat secara keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh berfungsi untuk membunuh : T-cells, B-cells dan makrofag.

Melawan Kanser & Tumor – Interferon semulajadi mengandungi poliksakarida yang merangsang dan mengaktifkan immunoglubalin melawan sel-sel tumor dan kanser. 

Selain dari itu, ia juga mampu mengurangkan ketidakselesaan pada waktu rawatan kemoterapi.


Formula unik Nutriferon merangsang pengeluaran makrofag untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman. Sel-sel yang ada akan menjadi lebih sihat.


Bagaimana pula Vivix boleh membantu pesakit kanser?

Bahan-Bahan dalam VIVIX seperti resveratrol bertindak memperbaiki seawal peringkat DNA lagi. Sebab itulah, VIVIX mampu membantu pesakit kanser.


Dapat membantu mempercepatkan penyembuhan luka dan tisu yang rosak terutamanya selepas pembedahan, radioterapi, kemoterapi atau rawatan perubatan lain.


Dapat membantu menghadapi kesan sampingan rawatan dengan lebih baik dan peluang sembuh dengan lebih baik.


Dapat meningkatkan sistem imun / ketahanan badan bagi membolehkan anda melawan kanser.


Mie : 010.364948


0 ulasan:

Testimoni Vivix

Isnin, November 14, 2016 Unknown 0 Comments



Assalammualaikum ...

Ramai yang telah mencuba vivix dan telah merasai kehebatan vivix itu sendiri, saya sendiri juga telah mengamalkan vivix. Saya amalkan vivix semasa berpantang anak ke 3

5 hari berpantang saya dah kuat uruskan diri dan anak, saya berpantang dirumah sendiri dan menguruskan diri dan bayi sendiri 

12 hari berpantang badan dah kuat, tak macam ibu berpantang pun, luka pun cepat je baik ...

Jom kita tengok apa kata pengguna vivix yang lain






Alhamdullillah setelah berikthiar dengan vivix, ini la hasil yang mereka dapat...

Semoga lebih ramai lagi akan sihat dengan vivix, jika anda inginkan lebih info berkaitan vivix, anda boleh hubungi Mie di talian 010●3694948

0 ulasan:

COD VIVIX KAWASAN KANGAR, PERLIS

Jumaat, November 11, 2016 Unknown 0 Comments




Assalammualaikum semua...

Semoga pembaca blog Mie sihat selalu ye

Dalam minggu nie laku keras betul vivix shaklee nie, hari-hari ada je yang cari vivix. Kalau benda yang bagus memang orang akan cari walaupun harganya mahal, tapi kualiti vivix nie setanding dengan harganya tau.

Jadi bagi sesiapa yang perlukan vivix secara Cash On Delivery (C.O.D) bagi kawasan Kangar, Arau, Jejawi, Kuala Perlis, Simpang 4 dan juga Padang Besar boleh la hubungi Mie ok. 



Bagi kawasan yang jauh dan ingin dapatkan juga vivix, perkhidmatan secara pos juga disediakan, jangan risau vivix akan sampai ke tangan anda dalam masa 2 hari sahaja.

Jadi sesiapa yang perlukan vivix secara COD nie, boleh terus hubungi Mie di talian 010.3694948 ok... 


1 Rumah 1 Vivix, antara fakta menarik mengenai vivix yang perlu anda tahu 




Sesiapa sahaja perlukan vivix terutamanya :






Ketahui lebih lanjut mengenai vivix shaklee :




0 ulasan:

2 cara buat belian vivix dengan mudah tanpa perlu keluar rumah

Rabu, November 09, 2016 Unknown 0 Comments



Assalammualaikum semua.....


Sekarang nie permintaan terhadap VIVIX SHAKLEE dah macam goreng pisang panas, sebab banyak sangat keistimewaan vivix nie, tapi bagaimana nak buat belian vivix nie?? Ok hari nie Mie nak kongsi CARA NAK BUAT BELIAN DENGAN MUDAH TANPA PERLU KELUAR RUMAH 


Cara 1 :

Hubungi Mie melalui whatsapp/ telegram di talian 010.3694948, Mie akan uruskan pesanan anda semua sehingga selesai..

Bagi yang inginkan perkhidmatan Cash On Delivery (COD), saya juga menyediakan perkhidmatan tersebut bagi kawasan Kangar, Jejawi, Arau, Kuala Perlis, Simpang 4 serta Padang Besar (semua kawasan ini terletak di Negeri Perlis)


Cara 2 :

Anda juga boleh membuat secara online menggunakan kad debit/kad kredit anda sahaja >> klik sini saya nak beli vivix <<
jangan risau kerana laman web tersebut adalah website sah shaklee malaysia, hanya ikut sahaja semua langkah yang diberikan.



INFO PENTING !!!!

 Bagi sesiapa yang ingin membuat pembelian dengan harga penjimatan sehingga 10% anda disarankan mendaftar sebagai ahli. 
Yuran keahlian RM79 sahaja. 
Anda juga layak mendapat KEAHLIAN secara PERCUMA dengan pembelian 2 botol vivix



Ingin info lanjut mengenai vivix, anda boleh klik link di bawah, semoga bermanfaat untuk semua ye.... 

Berpantang dengan VIVIX, Elakkan Bentan 


0 ulasan: